קידום הכרטיס הדיגיטלי בווטסאפ

אספנו לכם את כל הדרכים הנבחרות לקידום הכרטיס  בדיגיטלי דרך הווטסאפ

הורידו את – ווטסאפ ביזנס – בווטסאפ עסקי ניתן לעשות את אותם פעולות כמו בווטסאפ הרגיל, אך יש לו כמה יתרונות בולטים שבהם תוכלו להשתמש בהם כדי לשווק את העסק שלכם טוב יותר, אספנו לכם את עיקרם

  1. להגדיר הודעה אוטומטית למישהו שלא שמור באנשי הקשר שלכם יקבל הודעה לדוגמא: 

שלום, הגעתם ל – GLAM CARD כרטיסי ביקור דיגיטלי לעסק שלכם מיד אתפנה לענות על שאלותיך

בנתיים תוכלו להציץ בכרטיס ביקור הדיגיטלי שלי – https://a125493-tmp.s941.upress.link


2. הודעה אוטומטית שאתם לא זמינים

כאשר לקוח שולח לכם הודעה לאחר שעות הפעילות המוגדרות ניתן להגדיר הודעה אוטומטית שתשלח עליו לדוגמא:

שלום, הגעתם ל GLAM CARD אנו לא זמינים כרגע, בינתיים ניתן להציץ בכרטיס ביקור הדיגיטלי שלנו – https://a125493-tmp.s941.upress.link

הווטסאפ עדיין יסמן את זה כהודעה שלא נקראה וכך תוכלו לחזור בזמן שתוכלו

כמו כן ניתן להגדיר גם מילה מסוימת שהלקוח ירשום אותה ואז ישלח אליו הודעה לדוגמא והלקוח ירשום "תודה רבה לכם" תשלח ההודעה

"שמחנו לעזור במידה ותרצה לקבל עוד פרטים עלינו או להמליץ עלינו לחבר, אפשר לעשות זאת בכרטיס ביקור שלנו – https://a125493-tmp.s941.upress.link

רשימת תפוצה

ניתן לבנות רשימת תפוצה והלשתמש בה כדי לדוור ללקוחות שלכם מבצעים, עדכונים וכו' תוכלו להוסיף בפעם הראשונה את הכרטיס החדש שלכם ולבקש מהחברים לעקוב אחריכם גם ברשתות החברתיות

אפשר להוסיף ברשימה עד 256 חברים בכל קבוצת דיוור כך שאם יש לכם יותר חלקו את הרשימה לפי שמות

לסיכום: ווטסאפ זה לא רק כלי להתכתבות אלה מזמן הפך לחלק ממערך השיווקי של העסק, עקבו אחר המדריך והפכו את הווטסאפ שלכם לכלי נוסף להביא לקוחות לעסק